Welkom op mijn reisblog

Op deze blog zal ik de komende maanden en alle maanden die ik nog in reizende toestand zal doorbrengen, mijn belevenissen en indrukken beschrijven!

Over precies een week zal ik naar de Verenigde Staten vliegen om, na een kort bezoek aan New York, door te reizen naar Mexico, waar mijn reis echt begint!

Ik hoop in ongeveer vier maanden alle landen van Midden-Amerika te bezoeken. Mijn reis zal eindigen in Panama City.

6 Reacties op “Welkom op mijn reisblog

  1. Goede reis!

  2. Hanssie!

    Wreed dat je weer op reis gaat! Ik ga je volgen op je blog.

    Viel Spass!

    Liefs,

    Roos

  3. ik ga elke dag kijken

  4. Laat de (voor)pret beginnen! Geniet ervan en geef Dewi een kus van mij.

    X Bianca

  5. Welcome back in the US Hans!

  6. Hey Hansie, hoest nou!

    Heb je nog geslapen in het vliegtuig?
    Bedankt voor het goede gesprek nog hè!

    Veel plezier en alles.

    kus
    Wiets

Geef een reactie

