Las primeras fotos

Zomaar wat foto´s uit mijn snel groeiende collectie.

7 Reacties op “Las primeras fotos

  1. He Hanzie,

    Ziet er goed uit! Krijg ook weer reiskriebels….

    Groetjes

    Renee

  2. Foto’s! Heel mooi. Wish I were there!

  3. Ik ben naar Mexico gekomen
    Het land van liefde en van zon
    ‘t Was in de schaduw van de bomen
    Dat net als in dromen
    Het sprookje begon

    Ik was daar op een groot fiesta
    En zag een cabbalero staan
    We dansten samen toen een rumba
    En daar bij die rumba
    Is alles ontstaan

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja, het blijft me steeds bekoren
    Want ik heb mijn hart verloren
    In het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiiico
    Oh land van al mijn dromen
    Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
    Voor hem en mij
    Mexico, Mexi-iiiiiiiico
    Ik blijf er altijd wonen
    Je bent me alles waard
    Een paradijs op aard
    Ja dat ben jij

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja, het blijft me steeds bekoren
    Want ik heb mijn hart verloren
    In het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiiico
    Oh land van al mijn dromen
    Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
    Voor hem en mij
    Mexico, Mexi-iiiiiiiico
    Ik blijf er altijd wonen
    Je bent me alles waard
    Een paradijs op aard
    Ja dat ben jij

    Mexico,Mexicoo
    Mexico,Mexicoooooo
    Olé

    –> Lekker Hanzi!

  4. Mooie foto’s man!

    Heb je ook Londonse dubbeldekkers in Mexico gezien?

  5. que linda! en ook alweer achter de lekkere wijven aan zo te zien (die met die gebronste looks)

Geef een reactie

