Zipolite

Zo, dat was me even een weekje van absolutamente nada niks doen.

Dat kan ook niet anders, want in Zipolite kun je alleen maar op het strand zitten en een boekje lezen. Zwemmen ook, slechts met een overlevingskans van ongeveer 40%. Taco´s zijn er dan weer niet zoveel, maar de tortas cubanas maken erg veel goed. ´s Avonds een biertje en dan naar bed.

Het is lang geleden dat ik zo uitgeslapen ben geweest als na een week Zipolite.

Ik heb het paradijs inmiddels achtergelaten en bevind me nu San Cristóbal de las Casas in de provincie Chiapas, wederom een parel van een stadje. Terug in de echte Mexicaanse wereld.

3 Reacties op “Zipolite

  1. Hallo Hans,

    Zo te lezen heb je je al helemaal aan het leven in Mexico aangepast! Blijf weg van de varkensgriep en veel plezier.

    Liefs van Vera

  2. Hi Hans, take care because of that bloody virus!!

  3. Ik wil ook niks doen!!

Geef een reactie

