¡Todo está bien!

Mexico-Stad wordt stil gelegd, in het hele land gaan scholen dicht, personeel in cafés, restaurants, musea en hotels moeten maskers dragen, het lijkt alsof de epidemie in Mexico nu werkelijk is uitgebroken.

Maar niets is minder waar. Het openbare leven gaat hier, in San Cristóbal, gewoon door, net zoals de week ervoor. Iets in mij zegt dat er wellicht een beetje op overgereageerd wordt.

Met mij gaat alles goed. Ik voel me kiplekker, slaap net genoeg, smeer me meestal in, schud iedereen de hand, kijk meestal uit bij het oversteken en eet alles wat me voorgeschoven wordt.

Nog niets aan de hand dus. Hopelijk blijft het hierbij.

6 Reacties op “¡Todo está bien!

  1. hey hansie,
    ik maar wachten tot ik een mailtje krijg van het feit dat je een bericht hebt geplaats, maar niets daarvan! dus ik even kijken, en wat zie ik, staan er tig veel berichten van jou! maar ik ben ondertussen dus weer helemaal op de hoogte van jou perrikelen. leuk om te lezen, lekker kort en bondig! en ik ben trots op je dat je Turtles hebt geredt, doet me goed!
    hier gaat het nieuws alleen maar over Mexico, maar fijn om te horen dat je je er gewoon niets van aantrekt, verbaast me niets! goed om te horen dat je je KIPlekker voelt, en niet BERENslecht! hihihi! how cheezy!
    nou anyway, ik zie dat ik een vakje moet aanklikken als ik een mail bericht wil ontvangen wanneer je weer iets schrijft, dus dat ga ik maar is doen!
    liefs en veel plezier nog xxx

  2. Als je terug bent moet je eerst een maand in quarantaine.

  3. Correct en tevens juist!

  4. Hallo Hans, goed om te horen/lezen.

    Hier dreigde de griep ook een hype te worden, maar die zal nu wel worden overschaduwd door de “”aanslag”” vandaag. Probeer een Nederlandse krant te krijgen. Trouwens in de buitenlandse zal het ook wel staan.

    Liefs van Vera

  5. julie schwerzel

    Ja, Hans, gelukkig, want ik dacht natuurlijk het eerst aan jou bij die griep, die eerst varkensgriep heette en nu Mexicaanse griep. Maar Marion van Royen, je weet wel die Zuid-Amerika correspondente van radio 1, deed er ook tamelijk laconiek over, behalve dat Mexico Stad wel heel erg stil was. Wat anders natuurlijk nooit zo is. En wij hebben iedere avond een viroloog in het journaal, die al de hele week dezelfde rode bloes aan heeft, met een vettig leren giletje erover. Daar word ik erg door afgeleid. Hans, ben je eigenlijk op je eentje daar? Toch niet te eenzaam, jongen? Hoewel je er tevreden uitziet.
    Liefs van tante Julie.
    Ja, koop maar een Nederlandse krant. Want koninginnedag was nogal heftig hier.

Geef een reactie

